بهتـــریـــن روزهـــای رویایــــــی
بهتـــریـــن روزهـــای رویایــــــی
بگذارکه درهاهمگی بسته بمانند،وقتیکه نگاهی نگران پشت دری نیست!

همه مي پرسند « چرا شكسته دلت ؟ مثل آنكه تنهايي ؟ ...
چقدر هم تنها !
پاسخ يك دريا را در قطره نمي توان پيدا كرد ...
و سخن هزاران سال را در لحظه نمي شود جستجو كرد ....
حرفهاي ساده من چقدر در هزارتوي ذهن پيچيده مي شود ؟
مگر ساده تر از اين هم مي توان صحبت كرد ؟‌!
من از قله نمي آيم ...
دره هم جاي من نيست ...
من شهسوار عشقم و عشق همراه باد هميشه فرار مي كند...
جاده ترك برداشته است از استواري من ...
من كوله بار خويش را بسته ام .



نظرات شما عزیزان:

nima
ساعت9:05---11 آبان 1391


مـَن خـوشـبـخـتـم !

و ایـن یـعـنـے . .

خـدایـے دارَم

کـه بـه وقـتـش دامـنـے مـی پـوشـد قـدر تـمـام ِ دلـگـرفـتـگـے هـایـَم

و لـحـظـه اے دیـگـر

سـیـنـه اے دارد ، مـردانـه و اَمـن ...
اپم ومنتظره حضورت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهجمعه 5 آبان 1391برچسب:, توسط F@teme
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.